asakim-mesaprim_300
התחלתי עם ארבעה סניפים שהכניסו יחד 8,000 לחודש. כיום סניף אחד (לבד) מכניס בחודש האחרון 22,000 ש"ח. התחלתי בתור עסק משפחתי שהכל התנהל מלמעלה (מההורים) – היום השליטה הבחירה ושיקול הדעת בידיים שלי. התחלתי את העסק כשהבאתי סחורות שלא נמכרו והיום הדברים נמכרים ו"נחטפים". התחלתי כשהעובדות כיוונו אותי מה כדאי וראוי, וכיום העובדות ממושמעות ושואלות כל דבר – כדי להתאים את הפעילות בעסק לנהלים שקבענו.
פ.ק. ירושלים
אפריל 2016
עבדתי בשיתוף פעולה עם היועץ אבנר קוסטף. שתי המלצות חשובות קיבלתי מאבנר: 1. זה הדבר הראשון, והאמיתי - לעבוד בשיקול דעת לא בפזיזות. לדחות פתיחת עסק במספר חודשים יותר מהמתוכנן יעזור לעסק הרבה יותר מאשר לפתוח מיד. 2. חלוקת תפקידים בכל עסק מפורט וברור.
אליקים טירקהויז ביתר עילית
מאי 2016
* למדנו מאבנר את העניין של שיטת המכירה המייעצת להשכרה ולמכירה * אבנר חידד לנו את העניין איך להיכנס לתחום של ניהול פרויקטים * אבנר ייעץ לנו לבנות אתר אינטרנט – תכנית שכרגע לא יצאה לפועל אבל בעקבות כך רכשנו ידע רב ומעניין. * המלצותיו של אבנר הביאו לנו עוד מרץ להשקיע בעסק.
ח.י. מודיעין עילית
מרץ 2016
כמשקיף ומפקח מהצד התרשמתי מאוד בזמן הקצר מהמקצועיות והמסירות לעסק ולעוסקים. אני מקווה מאוד ומתפלל שהילדים ידעו להתייעץ עם אנשים נכונים ואני בכל אופן רואה אתכם כמתאימים מאוד.
א.נ. ירושלים
מאי 2016
ניתוח העסק עזר לנו ללמוד את העסק לעומק לימד אותנו דרכי חשיבה ונתן אפיקים להמשיך ולהגדיל את העסק הלאה. העצות לגבי תשאול וסקר שוק גם תורם הרבה למחשבה איך לדעת לגשת ללקוחות בצורה מקצועית.
אסתר סופר, אדוניהו סנטר, ירושלים
מרץ 2015
התחלנו בנושא העיסקה של העורות: היו התלבטויות אם כדאי. עזרתם לי להחליט ולערוך חוזה. למדתי לתת מחשבה תמיד איך ליעל ולשפר את העסק, לימדי ואימצתי מנהג פעם בשבוע לחשוב איך אני מפשר את העסק, איך אני מתקדם. יש היום יותר סדר בחשבונות, כל חודש אני מעדכן דף עם החובות שהחזרתי. בסך הכל טוב לראות איך המספרים (של החובות) יורדים.
קלף פרידמן, י.פ. מודיעין עילית
יולי 2015
למדתי יסודות חשובים בתחום העברת סמכויות, ניהול ישיבות צוות, בדיקות התקדמות, חשיבה אסטרטגית שכל אלו חיוניים לניהול עסק נכון. בפרוייקט יש את היסודות הנכונים לקדם את העובדים בעסק ולהביאם לחשיבה 'קדימה' לטובת העסק.
מ.י. רהיטי הקריה, קרית ספר
אוקטובר 2015
התחלתי הפרויקט עם 2 סניפים ו-6 עובדות. העסק היה גבולי ברווחיות והעובדות היו ממורמרות. כיום לאחר עבודה עם צוות ביזקון כל עובדת מתפקדת כמנהלת, לוקחת אחריות ויוזמה. שינינו את מבנה העסק, שינינו עלויות ווהתמדנו בשיווק פעיל. כל זה תוך חסכון בעלויות שכר דירה ועלויות עובדים.
י.ט. מודיעין עילית
פברואר 2016
קודם כל נעשה סדר. קושרתי לאנשי מקצוע, יזמתי (חבילת) טיול מאורגן (לחו"ל) – קיבלתי עצות מעשיות לקדם (הטיול). צוות ביזקון דחף אותי להקים אתר אינטרנט, ולהוציא את המיטב מהעובדים.
לקדם (הטיול). צוות ביזקון דחף אותי להקים אתר אינטרנט, ולהוציא את המיטב מהעובדים. סוכנות נסיעות - בעילום שם
הדברים החשובים שהשגתי: 1. פילוח המחשב של עובדות, סוגי מכירות, הכנסות מכל עובדת, ופילוח המכירות. 2. לגבי חנות (התכשיטים המתחרה) - החתמה של המתחרה שאינה יכולה לפתוח עסקים מתחרים נוספים, כולל עסקי אינטרנט.
ר.ג., ירושלים
פברואר 2015
הבנת הצורך בהפרדת סמכויות. בניית 'מכונת רווח', והקניית הכלים לביצוע ותמחור. ביצוע מחרי מחירי שוק – והעלאת מחיר (כל המוצרים שלנו) ב-10% בממוצע.
י.כ. , תעשיית פלסטיקה, פתח תקוה
אוגוסט 2012
בשלושה חודשים השגנו: • תוכנית לייצר עדויות מלקוחות באינטרנט • תוכנית יחסי ציבור להצגת פרויקטים של לקוחות באתר כדי להגדיל מכירות • ניסחנו מכתב לצרף למשלוחים כדי ליצור הזמנות המשך מכל לקוח • עיצבנו תצוגה לחנויות כדי למכור בחנויות רגילות בנוסף לאינטרנט • למדנו להתמקד בהבאת מוצרים לשוק במהירות כדי לבנות את העסק. • המטרה שלי היא להמשיך לעבוד 'על העסק', ולא רק 'בתוך העסק'. שמחתי מאוד על כך שיכולתי לכוון את הכיוון של הפגישות שלנו (לפי צרכי העסק).
י.צ, לייקווד ניו ג'רזי
אפריל 2010
התרשמותי מתוך העבודה עם אבנר. היא תכליתית והבן אדם קשוב, נעים הליכות, ובעל מקצוע עם גישה מתוקנת.
מ. א. בני ברק,
אפריל 2014
נעשה שיתוף פעולה בייעול העסק. ומעבר למקום חדש. אני מרגיש שחבל שלא נפגשנו יותר ומקוה שנעשה שיתוף פעולה בעתיד.
הוצאה לאור, א.א. ירושלים
אפריל 2012
הכנסנו את תוכנת אמיר לתזרים מזומנים אשר עזר לנו להגיע לכלל החלטה מה לעשות. אבנר ואפרים אנשים שעובדים עם המון המון ידע ונשמה ביחד. העסק שלי הגיע למשבר ולא ידענו איך להמשיך. אבנר ואפרים באו ובתקופה קצרה החלפנו נהג שלא תיפקד, הוספנו מנהלת מלאי ולוגיסטיקה והתחלנו לבנות מערכת ניהול מלאי ושינוע סחורה. בינתיים התנהלנו מול הבנקים והנושים, וכאשר החלטתי לסגור את החברה, אבנר ואפרים עזרו לי מול כל הגורמים בתהליך לא פשוט: מול נושים פרטיים, בנקים, עובדים, ורוכשים ומפעילים של נכסי החברה. בלי הסיוע הזה התהליך היה הרבה יותר קשה. גם כשהפסקנו לעבוד (עם אבנר בגלל מחסור בכסף) אבנר המשיך לסייע לנו ולתמוך ודאג שנגיע לתוצאה הרצויה. הערה: כיום הלקוח מנהל חברה מצליחה של מכירה באמזון, עושה חייל, וחזר להיות לקוח של צוות ביזקון
תיק תק בע"מ, פתח תקוה
מאי 2015
נהניתי מאוד מהחוכמה מהאנושיות ומהפיקחות של אבנר. מהנסיון הרב שלו בעסקים ומהידע שלו. הצלחנו להחליף עובדים וותיקים בצוות חדש ומוצלח, קיבלתי הכוונה איך לנהל ולהוציא מהעובדים דו"חות תפוקה ולנהל אותם בצורה נכונה. קיבלתי תוכנית איך לצמצם (עלויות) תקורה.
שניאור זלמן, מנכ"ל , וילפלסט בע"מ
יוני 2012
התחלתי מאפס עם חנות לא מסודרת, ועם מעט לקוחות. לאט לאט התחלתי לעמוד על הרגליים בזכות אבנר ואפרים שהסבירו לי איך לעבוד, עשינו עיצוב חדש, לוגו חדש, שלטים חדשים, עשינו שיפוץ מלא לחנות, הבאתי לקוחות חדשים:" מוסדות, עסקים, היה מאוד מהנה לעבוד איתם. תודה רבה על הכל.
י. ה. יזם מחשבים, ביתר עילית
פברואר 2013
ייעוץ מקצועי של אבנר ואפרים ובעזרתו שידרוג המרפאה בתחומים רבים כמו: ארגון המשרד, קבלת מטופלים, מתן הרצאות, הקמת קרן רפאל, עצות טובות לגבי אופן פרסום המודעות ועוד הרבה טיפים יקרים.
מיכאל וירדנה מאור, המרכז לראופה טבעית, ביתר עילית
פברואר 2013
הנידון : יעוץ כלכלי וארגוני ע"י מר אבנר קוסטף קבלנו המלצה חמה ממר משה אליאס יועץ בכיר בארגון מסילה על אבנר קוסטף. מר קוסטף התגלה לנו קודם כל כאדם, ובנוסף כיועץ מוכשר ומיומן הניחן בכושר ניתוח וקליטה מהירים. עובר במהירות מיעו ליישום בלי לתת לזמן להמרח ע"י קביעת נהלים לביצוע, ועוד .... נעזרנו בו בתחומים רבים תוך תקופה קצרה ונגענו בנושאים רבים. בתקופה זו מבקשים אני בעלי מאפיית מהדרין פסק זמן ע"מ ליישם את הנלמד. נפרדים – שלא על מנת להתגרש – נמפרדים בידידות כנה ומקווים להתראות אך ורק בשמחות. ומקווים שאבנר יראה פירות מהעמל שהשקיע. תודה מכולנו
אליהו וברוך איצקוביץ וכל בני משפחת מהדרין
אוגוסט 2012
השגנו: • מדדי ביצוע ליועצות • נהלי ישיבת צוות ניהול וחלוקת תפקידים • תוכנית מהפכנית לגיוס שותפים ותרומות ושיווק התוכניות של 'שישי משפחתי' ע"י תוכנית שליחים בחו"ל ומצגות להצגה לתורמים. • התנעת התהליך ואיתור כמה גורמים רציניים בקנדה וארה"ב.
חני שטרנליכט, עמותת 'שיש משפחתי', הר חוצבים, ירושלים
יוני 2012
• למדנו להבין איך עסק בנוי – על '3 רגליים' • התקדמנו במיתוג הפיאות ובפרסום • בארגון טפסים והזמנות • באופן אישי נהניתי מהדחיפה הנמרצת מאוד של אפרים ואבנר כל הזמן
איטא פינקלשטיין, איטא פיאות, ירושלים
הוצאנו עובדת בעייתית שזה נתן שקט פיזי ונפשי, והקשרים שבין הצוות יותר מאוזנים מכל הבחינות. הכנסנו מחשב – היה דבר יעיל וחשוב. הניקיון השתפר, העיקר התחלנו לעשות יותר כסף – ההכנסות גדלו.
שושנה שטייף, קליניקה, ירושלים
יולי 2013
למדתי מאבנר הרבה בתחום ההנהלה ובמיוחד שההשקעה הכי חשובה היא לא רק במכשירים - אלא בכח אם מוכשר ורלונטי. רב תודות, וממליץ לכולם את שירותי החברה שלו.
דכוטן בע"מ, יצרנית 'סילונית', בני ברק
דצמבר 2013
ראיתי שיפור ניכר במבנה הארגוני ובהתיעלות של העסק. למדנו לבצע ישיבות ובכך להביא לשיפור והתיעלות והתקדמות כל הזמן בצורה ישומית ומסודרת, ומקווים להמשיך בכך, כל עוד העסק קיים ...
צ.ר. מודיעין עילית
ינואר 2015
תודה רבה לעידית היקרה על היותה קשובה חכמה ומקצועית וכן למר אבנר קוסטף על "שיעור" בסיסי במושגי עולם העסקים, ואשר פקח לי הבנה חדשה באשר למתרחש סביב.....
בעילום שם, ירושלים
ינואר 2015
בייעוץ עסקי זה קיבלתי: כלים, סדר הכלכלי של העסק, ומעקב אחר הוצאות והכנסות, טיפים וחשיבה נכונה אודות סוג המשווקות המתאימות לעבוד איתם, וכן הגישה אליהם.
פוראבר ליבינג, מזל רות כהן, ירושלים
ינואר 2015
דבר ראשון קיבלתי תמונה מלאה של העסק וידע לעתיד שיעזור לקרוא את התמונה המלאה של המספרים. בנוסף קיבלתי מספר רעיונות ואפשרויות איך לשווק את העסק בצורה יותר טובה, כולל יחסי ציבור נכונים ושיווק נכון של העסק. אני רוצה להודות על השירות המקצועי והמתחשב תוך שימת לב לפרטים הקטנים ורצון כנה לעזור בכל זמן. בתודה,
ד. א. ביגוד פלוס, מודיעין עילית
אבנר הגיע כתוצאה מהתקשרות לגבי שיווק בארה"ב, ונשאר כדי להפוך את החברה לחברה. כשהגיע היינו גרעוניים מידי חודש. עבדו כאן אנשים שלא רציתי אותם במערכת והידיים שלי היו די כבולות. פחדתי / חשבתי שהולכים לסגור תוך חודש / חודשיים. אבנר 'החזיק לי את היד' בכך שעזר לי לפטר את מי שצריך, ולהכניס במקומה את מי שצריך (מנהלת תפעול). אבנר נתן לי את הכח להוציא את תחושות הבטן שלי מהכח אל הפועל. הילדים שלי ששמעו את 'תחושות הבטן שלי' שנה וחצי, מודים לו מעומק הלב. גם אני וגם בעלי. תודה על הכל. עשית כל מה שהיה צריך בזמן הנכון ובמקום הנכון. נכונו לנו עוד דברים רבים יחד לדעתי. הישגים: מיקוד והגדרת תפקידים בחברה. עזרה למנכ"לית בהחלטה ובמימוש ההחלטה לסיים את קשרי העבודה עם 'ר.' ומינוי 'א' כמנהלת פיתוח. ארגון וסדר – פגישות צוות היגוי והגדרת התפקידים אפשרו להכניס סדר ברמה היומיומית והחודשית, ומעקב אחר הנעשה.
מנכ"ל בית תוכנה ח.פ. כרמיספוט, כרמיאל
אוגוסט 2011
בהתאם לנתונים האישיים שלי, התאפשר לי לחוות את שני צידי המטבע – גם מהצד של יועצת עסקית, וגם מצד הנועצת (כבעלת עסק). אעיד שבמשך שנים רבות של נסיונות ייעוץ חברות שונות ובתשלום גבוה במיוחד – לא קיבלתי מה שלמדתי (במהלך תהליך היעוץ העסקי) ובקורס הייחודי הזה. והכל בצורת חונכות אישית וביחס מאוד טוב ומכבד שאיפשר לי להתקדם בצורה יוצאת דופן. ועל כך תודתי.
אסתרי גולדמן, טעם אישי, מודיעין עילית
ינואר 2015
זו הייתה התנסות מאוד חיובית. אבנר הבין את המבנה והדינמיקה של החברה שלנו מהר מאוד, הוא הבין את המרכיב האנושי טוב מאוד, ועזר לנו לארגן את הצוות שלנו ולהגדיל את היעילות שלהם.
גלובל פרופרטי , מונסי, ניו יורק אברהם ווילנר
ינואר 2012
אבנר, תודה שבאת למשרד שלי ועזרת לי לבנות את תוכנית ההבראה לעסק. אתה בהחלט פתחת לי את העיניים לגבי המצב האמיתי. טוב לדעת שיש אנשים נדיבים כמוך בעלם שמוכנים לעזור לאחרים.
בהוקרה יוהנתן יהודה, ניו יורק
פברואר 2011
עבדנו על בניית ארגון ועל יצירת 'שולחן ערוך' (של יעדים ומשימות). זה עזר לי לשחרר את הראש שלי (מנושאים שוטפים) ולחשוב בצורה צלולה. עבדנו חזר על יצירת והבנת מה האתר שלנו בעצם מציע ומה משמעות המותג שלנו.
חברת שיווק באינטרנט, ארה"ב
בעסק אחד היו כמה בעיות. אבנר ('פיליפ') ניתח את הבעיות, נתן למשקיעים דו"ח ברור ואוביקטיבי, ועזר לבעלי העסק להבין ולפעול כדי לתקן את הבעיות בעסק.
הרב חיים מאיר רוט, בית דין מישרים, לייקווד, ניו גרזי
אוגוסט 2009
"הספקנו המון עם אבנר קוסטף. תוך 6 שבועות הצלחנו לארגן את קבוצת הדירקטורים (בעלי העסק) שלנו, הקמנו צוות ניהול שינהל את העסק ביום יום, ומינינו 2 מנהלי חנויות - מנהל לכל חנות. למדנו, והתחלנו ליישם, עקרונות חדשים שלא ידענו עליהם קודם. לדוגמא: שרשת פיקוד, מדדי ביצוע לתחומים השונים בעסק, ולבעלי התפקידים השונים, וכדו' .... "
דורה צייטקין, רוקחת, דוד סגל, בית מרקחת רפואה, לייקדווד, ניו גרזי
ינואר 2010
תוך שעה מהפגישה הראשונה שלי עם אבנר קוסטף, הוא הבין את העסק שלי על בוריו. רק מהשאלות ששאל - למדתי המון על דרכים חדשות להגדיל את המכירות. במשך שבועיים בנינו מערך מכירות חדש. הייתי צריך למצוא עובדים טובים, והוא הראה לי איך לפרסום, עזר לי לראיין אותם ולקבוע את השכר שלהם. עכשיו הוא עוזר להם לעשות סקר שוק, ועוזר לי לבנות מערך מכירה לשוק העסקי. ללא הידע הזה, אני לא חושב שהייתי מצליח לעשות את על הדברים הללו, או לעשות אותם כל כך מהר.
אברהם פרי, בעלים סילבר לינקס, לייקווד ניו גרזי
פברואר 2009
התוכנית הזו (ליעוץ עסקי) הייתה בעלת ערך גבוהה, בכך שעזרה לי להתמקד במדדי חשובים כדי לנהל את העסק שלי.
דוד ווקסלר, בעלים. מסעדת בימבמבו, בולדר, קולרדו
יולי 2008
עבודה עם אבנר ('פיל') סייעה לנו להיות יותר יעילים, ועזרה לנו לטפל בבעיות שכיכות של בעלי עסקים. במצב הכלכלי כיום לא היה לנו אפשרות לעשות זאת לבד בעצמנו. לא קל לפתוח עסק חדש. ברגע שגייסתי עובדים, הכל השתנה וחשבתי שהעסק שלי הוא כשלון. אנב עזר לנו להבין מה הבעיה, ועכשיו יש לנו תוכנית מצוינת לעתיד של העסק.
אדם סטפנגל, מרק בלומפילד, בעלים, סוסטיינבלי בילט, בולדר קולרדו
פברואר 2008
היעוץ העסקי הזה היא ממש פתיחת עיניים. היא מאוד הואילה בכך שנתנה לנו דרכים מעשיות לניהול העסק שלנו ושיפור התהליכים בעסק. גם פגישות המנהלים וגם פגישות העבודה עם המנהלים היו מצוינות. תהליך הייעוץ העסקי פתח לנו את העיניים לגבי הבעיות וההזמנויות בעסק שלנו. ניצלנו את העונה השקטה כדי להתארגן לקראת העתיד. קיבלנו מידע חשוב לגבי החברה שלנו. קיבלנו תקוה ובטחון בעתיד החברה שלנו.
קריסטן לואיס, אריכלית
בולדר קולורדו 2008
זוהי התוכנית הכי טוב ליעוץ עסקי וסיוע לעסקים שהתקיימה בבולדר קולורדו.
שמואל סוסמן, בעלים, '8 ימים' בית דפוס דיגיטלי
אחרי שרכשנו את מה שחשבנו שהוא עסק טוב, למדנו מהיועץ העסקי שלא לקחנו כמה דברים שלא לקחנו בחשבון בזמן הרכישה. וגם עלינו על גורמים נוספים שהקשו על הצלחת העסק. עכשיו יש לנו בטחון בכיוון הנכון, וביכולת שלנו להצליח.
מטר קני, הייד גקל,
הקפה של סידני, בולדר קולרדו 2008
התוכנית הזו מצוינת, מאוד מלמדת. הפגישות נתנו לי תקוה. הרעיונות מסקר השוק היו מצוינים, קיבלנו המון מידע חדש.
טנזין טספסל, בעלים, שטיחי מילה
בולדר קולרדו, 2008