אבנר קוסטף - מנהל חברת in timeחברת in-time העוסקת בייעוץ עסקי למגזר החרדי הוקמה ע"י אבנר קוסטף בשנת 2009

(לשעבר  Business Consulting LLC)  אבנר קוסטף נתוודע לצורך ביעוץ עסקי במגזר החרדי  בעת שהותו בארה"ב בה עבד בחברת יעוץ בינלאומית.

באחת מהמשימות אבנר קוסטף  נשלח לליקווד שם פגש אנשי עסקים יהודים חרדיים. מהר מאד התברר לו  שהצורך בלווי עסקי במגזר החרדי הוא גדול.

כדי לתת מענה להיקף הגדול של הלווי העסקי  אבנר קוסטף  הקים מערך הכשרה ליועצים עסקיים חרדים הפועלים בשיטה אותה פיתח. יועצים אלה ליוו עשרות עסקים חרדיים במונרו, לייקווד, מונסי, קרית יואל וברוקלין.

בשנת 2011 אבנר קוסטף  חזר לארץ עם משפחתו. ומאז עיקר פעילות חברת in-time היא בישראל.

בארץ החברה משתפת פעולה עם עמותות וארגונים כמו 'תמך' - סביבה עסקית לאשיה החרדית, עם המחלקה העסקית של 'ארגון מסילה', ועם ביזמקס, מרכז תעסוקה ויזמות חרדי, ועם מוסדות עמותות ורבנים במגזר החרדי. 

חברת in-time בניהולו של אבנר קוסטף הכשירה כ-50 יועצים ויועצות חרדיים בשיטת הייעוץ העסקי של חברת in-time.

חברת in-time מטפלת בעשרות לקוחות בריכוזים החרדים ברחבי הארץ: בירושלים, בני ברק, אלעד, אשדוד, רמת בית שמש, ביתר, מודיעין עילית, צפת, ערד, קרית גת וכו'.

משימת  חברת in-time היא "ללמד בני יהודה קשת" - ללמד בעלי עסקים את שימוש בכלים עסקיים מקצועיים, שיעזרו להם לבנות עסק רווחי וצומח.

כיצד פועלת חברת in-time ?

בעולם העסקים  אנו מכירים שני סוגי משברים בעסק : משבר גלוי, ומשבר סמוי.

משבר גלוי מתבטא כאשר המכירות יורדות, הרווחיות הופכת להפסדים, הבנק מחזיר שיקים, עובדים ולקוחות עוזבים,– ברור שהעסק נלחם על חייו ויש בעיה. תהליך ההבראה מחייב מאמצים ונחישות, ובעיקר פעולה מהירה לייצוב המצב, כדי להחזיר את העסק לאיתנות פיננסית ורווחיות. .

משבר סמוי מתבטא כאשר העסק רדום, 'העסקים כרגיל', אבל ישנה ירידה: תפוקת העובדים פוחתת, חוג הלקוחות מצטמצם, הציוד לא עדכני, והרווחיות נשחקת. במקרה כזה יותר קשה לדעת שהעסק במשבר, אבל המשך המצב, תוך התעלמות והסימנים הללו - עלול להביא את העסק לסוף דרכו.

חברת in-time מסייעת לבעלי עסקים לדעת מה באמת המצב - ולפעול בהתאם

 

בעל הבית מקבל תמונה תמונה ברורה לגבי מצב העסק:
מה עובד ומה לא,
אם לא עובד, מדוע?
אם יש זליגת רווח/ אובדן כספים, כמה הנזק ? ומה ניתן לעשות כדי לשפר רווחיות ולבנות עסק בר קיימא.

במהלך הפגישה בעל הבית יכול לשאול את יועצי in-time כל שאלה, ונשתדל לסייע.

רוב בעלי העסקים יוצאים  מהניתוח העסקי עם 2-3 רעיונות עסקיים טובים לקידום העסק.

יש הקוראים לנו 'דוקטור לעסקים'.
בארה"ב דבק באבנר קוסטף  הכינוי 'דר' פיל' – על שם אישיות ידועה שפתרה לאנשים בעיות קשות.

ב"ה אנו זוכים לראות עסקים רבים מתגברים על משברים, לומדים כלים עסקיים מקוצעיים,                                                                                                                   ומביאים את העסק למצב רווחיות משופר שמאפשר פרנסת המשפחות, ובכך שכרנו..

אבנר 'פיליפ' קוסטף - רקע מקצועי

  • שירת כמ"פ בצנחנים
  • תואר שני במנהל עסקים: MBA
  • מנהל שיווק אירופה והממשל האמריקאי - סייקלון מוצרי תעופה
  • מנהל פרויקטים לבניית מעבדות במכון וויצמן – אדמן בע"מ
  • חבר צוות ניהול לשכת תיב"מ ואלקטרוניקה
  • מזכיר מספר יישובים בגליל, וקיבוץ תעשייתי
  • הקמה וניהול של מרכזי בריאות ונופש טבעי
  • מרצה לכלכלה ושיווק – מכללות בצפון
  • מנהל קרן לקליטת עליה מרוסיה, ופרויקטים במכללות – הסוכנות היהודית
  • מנכ"ל החברה הכלכלית במעלות
  • יועץ עסקי בכיר, מנהל פרויקטים, ומנתח עסקי - חברת ג'ורג אס. מאי אינטרנשיונל, ארה"ב
  • ייעוץ עסקי לכ-1,000 חברות ב-48 מדינות בארה"ב, 10 מחוזות בקנדה
  • הקמת ביזנס קונסולטינג אל. אל. סי. יעוץ לעשרות עסקים חרדיים באזור ניו יורק
  • הכשרת כ-50 יועצים עסקיים בציבור החרדי בארה"ב ובישראל.
  • יסוד in-time והקמת רשת זכיינים למתן שירותי ייעוץ עסקי בישראל